خبرنامه

کدوم قهوه‌ساز متناسب با نیاز و سلیقه منه؟

قهوه‌ساز

یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان قهوه است. از این‌رو گرایش مردم به خرید قهوه‌ساز در حال افزایش می‌باشد. افزایش هوش، کاهش خستگی، افزایش انرژی، بهبود حالت روحی، پیشگیری از برخی بیماری‌ها، چند مورد از خواص مفید نوشیدن قهوه هستند. برای انتخاب یک قهوه‌ساز مناسب، باید به چند فاکتور مهم توجه داشته باشید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

در هنگام خرید قهوه‌ساز باید چه ویژگی‌هایی را در نظر گرفت؟

نوع قهوه‌ساز

قهوه‌سازها انواع مختلفی دارند؛ از جمله قهوه‌ساز فشارقوی (اسپرسو)، قهوه‌سازهای فیلتری، قهوه‌ساز‌های کپسولی و غیره. اسپرسوساز کپسولی دولچه گوستو مینی دلونگی از سیستم کپسولی پشتیبانی می‌کند و نوشیدنی‌های مختلفی همچون کاپوچینو، لاته، ماکیاتو، اسپرسو، موکا، آیس کاپوچینو و لانگو را به شما تحویل می‌دهد. این محصول در کنار ظاهر جمع‌وجور، امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قهوه‌ساز‌ SCISHARE مدل s1201، قهوه‌ساز Mijia S1301، دستگاه قهوه‌ساز هوشمند میجیا نسخه ۲، ماشین قهوه‌ساز Mellow، از دیگر قهوه‌ساز‌های کپسولی هستند. یکی از بزرگ‌ترین مزایای قهوه‌سازهای کپسولی، سرعت و آسانی در تهیه قهوه است. آسیاب و قهوه‌ساز مسافرتی LAVIDA T2 همانطور که از نامش پیداست، برای نوشیدن قهوه در هنگام مسافرت و کمپینگ بسیار کاربردی‌ست. این دستگاه با باتری کار می‌کند و اجازه می‌دهد در لحظه دانه‌های قهوه را آسیاب کرده و سپس دم کنید. قهوه‌سازهای دستی نسبت به سایر دستگاه‌های قهوه‌ساز قیمت پایین‌تری دارند. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به قهوه‌ساز دستی یا فیلتردار هستید، قهوه‌ساز دستی Yanglang یکی از گزینه‌های خوب ‌بازار است.

قدرت و قابلیت

یک قهوه‌ساز با توان و قابلیت مناسب، با سرعت و کیفیت بیش‌تری قهوه تولید می‌کند. معمولاً قدرت قهوه‌سازها بر اساس وات مشخص می‌شود. اسپرسوساز کپسولی دولچه گوستو مینی دلونگی، قهوه‌ساز‌ SCISHARE مدل s1201، قهوه‌ساز Mijia S1301، دستگاه قهوه‌ساز هوشمند نسخه ۲، ماشین قهوه‌ساز Mellow و قهوه‌ساز اسپرسو SCISHARE جزو قدرت‌مندترین دستگاه‌ها هستند و توان مصرفی آن‌ها بالای ۱۱۰۰ وات می‌باشد.

تنظیمات و عملکرد

برخی از قهوه‌سازها تنظیمات و عملکردهای مختلفی ارائه می‌دهند. برخی از این دستگاه‌ها دارای عملکردهای اضافی مانند تایمر و نشانگر آب، تنظیم ارتفاع نگهدارنده لیوان و فنجان و … هستند. اکثر قهوه‌سازهای معرفی‌شده در بخش قبل، به صورت اتوماتیک خاموش می‌شوند و مخزن قابل جدا شدن دارند‌. قهوه‌سازهای هوشمند، نسل جدیدی از قهوه‌سازها هستند که امکانات بیش‌تری به کاربران ارائه می‌دهند‌. دستگاه قهوه‌ساز هوشمند نسخه ۲ با ساختار هوشمند و اتصال به اپلیکیشن اجازه می‌دهد تا دستگاه را از راه دور کنترل کنید. میزان عصاره‌گیری، میزان دما و تعداد فنجان‌ها در اپلیکیشن MIJIA قابل تنظیم هستند.

مصرف انرژی

قهوه‌سازهایی که انرژی کم‌تری مصرف می‌کنند، می‌توانند به‌صرفه‌تر و پایدارتر باشند. تمام قهوه‌سازهای ذکرشده، در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند.

ابعاد و طراحی

اندازه و طراحی قهوه‌ساز باید با فضای موجود در آشپزخانه سازگار باشد. همچنین یک قهوه‌ساز با طراحی زیبا و جذاب و متناسب با سلیقه کاربر، می‌تواند به دکوراسیون آشپزخانه جلوه ببخشد.

برند معتبر

از قهوه‌سازهای تولیدشده توسط برندهای معتبر و معروف استفاده کنید. این برندها معمولاً کیفیت دستگاه خود را تضمین می‌کنند و خدمات مطلوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

قیمت و بودجه

قهوه‌سازها در بازه‌ قیمت‌های مختلفی موجود هستند، بنابراین تعیین بودجه قبل از خرید قهوه‌ساز مهم است. قبل از خرید، مطمئن شوید که قیمت قهوه‌ساز با ویژگی‌هایی که می‌خواهید مطابقت دارد.

جمع‌بندی

قهوه‌ساز کمک می‌کند که یک فنجان قهوه با طعم و کف دلخواه‌تان بنوشید و روزتان را با انرژی و شادی سپری کنید. قهوه‌سازها در اندازه، طراحی و قابلیت‌های مختلفی در بازار موجوداند. برای خرید یک قهوه‌ساز خوب باید به ویژگی‌هایی که ذکر شد، توجه کنید.

نوشته های مشابه