خبرنامه

ماگ دیجیتالی COFFEE، یک تراول ماگ دوست‌داشتنی!

ماگ دیجیتالی COFFEE

همیشه ما‌گ‌ها به‌عنوان یک وسیله کاربردی برای نگهداری و نوشیدن نوشیدنی‌های گرم و سرد ظاهر شده‌اند. ویژگی‌هایی مانند جنس، رنگ، طرح و ظرفیت باعث شده‌اند که ماگ‌ها در انواع مختلفی وجود داشته باشند. نظر شما در مورد یک ماگ زیبا و دیجیتالی چیست؟ اگر دوست دارید یکی از این ماگ‌ها را داشته باشید، با ما همراه باشید.

ویژگی‌های ماگ دیجیتالی COFFEE

رنگ‌های متنوع

ظاهر جذاب و مدرن این محصول به رنگ‌بندی زیبای آن گره خورده است. ماگ دیجیتالی COFFEE در چند رنگ مختلف از جمله مشکی، سورمه‌ای، صورتی، سفید و یشمی عرضه شده است. بنابراین تنوع رنگی این محصول پاسخگوی سلیقه‌های مختلف می‌باشد و گزینه‌های بیش‌تری برای انتخاب پیش‌رو دارید.

ظرفیت مناسب

ظرفیت ۵۱۰ میلی‌لیتری ماگ دیجیتالی COFFEE به شما این را می‌دهد که به‌صورت راحت و مطمئن مقدار نوشیدنی موردنیازتان را در هر مکانی با خود ببرید. ماگ دیجیتالی COFFEE با این میزان ظرفیت، یک انتخاب مناسب برای استفاده روزانه است‌.

نمایش دما

این ماگ با داشتن تکنولوژی نمایش دما، به شما اجازه می‌دهد تا با لمس صفحه‌نمایش دیجیتال، دمای محتوای درون ماگ را ببینید. با وجود این ویژگی، همیشه مطمئن خواهید بود که نوشیدنی شما در دمای مطلوب قرار دارد؛ بدون آنکه برای چک کردن دمای نوشیدنی، نیاز به باز کردن درب ماگ باشد.

کیفیت بالا

لایه داخلی این ماگ از جنس استنلس استیل ۳۰۴ و لایه بیرونی آن از جنس استنلس استیل ۲۰۱ و ABS می‌باشد. این محصول با جنس مقاومی که دارد، در برابر ضربه، خراش و زنگ‌زدگی مقاوم می‌باشد‌. کف سیلیکونی ماگ، از لغزش آن برروی سطح جلوگیری می‌کند. درمجموع این محصول با کیفیت بالا و طراحی مناسب، می‌تواند مدت‌زمان زیادی در سفرها و دیگر فعالیت‌های روزمره شما را همراهی کند‌.

عایق حرارتی

ماگ دیجیتالی COFFEE قادر است حرارت نوشیدنی‌ها را به‌خوبی حفظ کند. فناوری عایق حرارتی، باعث می‌شود که حرارت یا سرمای مایع داخل ماگ، از دست نرود. این محصول حدوداً ۶ ساعت می‌تواند نوشیدنی را گرم یا سرد نگه دارد.

ضدنشت

حتی اگر ماگ را برگردانید و یا ۳۶۰ درجه بچرخانید، نوشیدنی نشت نمی‌کند. بنابراین می‌توانید از نوشیدنی‌های خود بدون نگرانی از ریختن، در هرجا لذت ببرید.

قابل حمل

ماگ دیجیتالی COFFEE با ابعاد مناسب و وزن سبک، برای قابل حمل بودن و استفاده آسان طراحی شده است. این ماگ دارای بدنه‌ی استوانه‌ای است و در کیف و نگهدارنده لیوان خودرو به‌راحتی جای می‌گیرد.

استفاده آسان

برای باز کردن درب ماگ تنها کافی‌ست که ضامن را به بالا بکشید. با یک حرکت ساده می‌توانید نوشیدنی را مستقیماً مصرف کنید و لذت ببرید. به‌علاوه شست‌وشوی این محصول زحمتی ندارد.

ماگ دیجیتالی COFFEE ارزش خرید دارد؟

ماگ دیجیتالی COFFEE با داشتن رنگ‌های جذاب، ظرفیت مناسب، نمایش دما، از جنس استنلس استیل و کیفیت بالا، عایق حرارتی مؤثر، ضدنشت، قابل حمل و طراحی آسان، ارزش خرید دارد. این ویژگی‌ها آن را از سایر ماگ‌های مرسوم، متمایز می‌کنند و تجربه مطمئنی در نگهداری و مصرف نوشیدنی‌ها فراهم می‌کنند.

مشخصات:

  • نام محصول: ماگ دیجیتالی COFFEE
  • رنگ‌بندی: مشکی – سورمه‌ای – سفید – صورتی – یشمی
  • ابعاد: ۷*۱۶.۵*۹ سانتی‌متر (سایز بزرگ) – ۷*۱۳.۵*۹ سانتی‌متر (سایز کوچک)
  • ظرفیت: ۵۱۰ میلی‌لیتر – ۳۸۰ میلی‌لیتر
  • جنس: استنلس استیل ۳۰۴ – استنلس استیل ۲۰۱ – ABS
  • مدت‌زمان نگهداری گرما یا سرما: حداکثر ۶ ساعت
  • نمایشگر: LED
  • سنسور دما: دارد

سخن پایانی

ماگ دیجیتالی COFFEE با ترکیب زیبایی و کارایی به یک ماگ محبوب تبدیل شده است‌. این محصول می‌تواند در سفرها، محل کار و هنگام ورزش بسیار کاربردی باشد. همچنین این ماگ می‌تواند یک هدیه جذاب منحصربه‌فرد برای دوستان و آشنایان باشد.