خبرنامه

نورپردازی هوشمند را با لامپ هوشمند Philips مدل E27 تجربه کنید!

لامپ هوشمند فیلیپس E27

اگر می‌خواهید روشنایی منزل را هوشمندانه کنترل کنید، لامپ هوشمند Philips مدل E27 انتخاب مناسبی است. این محصول را می‌توانید با صدای خود و برنامه موبایل از راه دور کنترل کنید. این لامپ هوشمند کمک می‌کند تا یک روشنایی سنجیده‌شده در منزل داشته باشید. در ادامه با قابلیت‌های این لامپ بیش‌تر آشنا می‌شوید.

ویژگی‌های لامپ هوشمند Philips مدل E27

نور قابل تنظیم

لامپ هوشمند Philips مدل E27 نه تنها می‌تواند نوری سفید با دمای رنگ قابل تنظیم ارائه دهد، بلکه می تواند طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را نیز نمایش دهد. این نوع لامپ‌ها می‌توانند ۱۶ میلیون رنگ RGBCW را نمایش دهند و در مهمانی‌ها و جشن‌ها فضایی دلنشین و شاد ایجاد کنند.‌

طول عمر بالا

این لامپ دارای طول عمر ۵۰۰۰۰ ساعت می‌باشد که به مراتب بیش‌تر از لامپ‌های سنتی است. بنابراین می‌توانید برای مدت طولانی‌تری از این نوع لامپ‌ها بدون نیاز به تعویض آن‌ها استفاده کنید.

نمایش رنگ‌های واقعی

لامپ هوشمند Philips مدل E27 از شاخص نمود رنگ (CRI) بالایی برخوردار است و می‌تواند رنگ‌ها را به‌طور دقیق و واقعی نمایش دهد. این قابلیت برای افرادی که به دنبال نوری با کیفیت بالا برای کارهای هنری یا طراحی هستند، بسیار مهم است.

کنترل با دستیارهای صوتی و اپلیکیشن

لامپ هوشمند فیلیپس E27 علاوه‌بر اینکه از طریق برنامه اختصاصی قابل کنترل است، با دستیارهای صوتی محبوب مانند Amazon Alexa ،Apple HomeKit و Google Assistant نیز سازگار است. با این وجود، کنترل روشنایی منزل شما را به سطحی فراتر از همیشه ارتقا می‌دهد.

اشتراک‌گذاری کنترل لامپ

می‌توانید دسترسی به کنترل لامپ‌های خود را به اعضای خانواده یا دوستان بدهید. این به این معنی است که آن‌ها می‌توانند لامپ‌ها را از طریق اپلیکیشن روشن/خاموش کنند و یا حتی روشنایی و دمای رنگ را تنظیم کنند. بدین صورت می‌توانید همزمان لامپ‌های زیادی را کنترل کنید.

تنظیم روشن/خاموش شدن خودکار

یکی از ویژگی‌های برجسته لامپ هوشمند Philips مدل E27، امکان تنظیم روشن و خاموش شدن خودکار آن در زمان های خاص است.

همراه با صحنه‌های پیش‌فرض

لامپ هوشمند فیلیپس با چندین صحنه پیش‌فرض ارائه می‌شود که می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد فضایی مناسب برای هر موقعیت و فعالیتی استفاده کنید. هنگامی که همگام‌سازی موسیقی را فعال می‌کنید، لامپ‌ها به‌طور خودکار با ریتم موسیقی شما همگام می‌شوند. رنگ نور، دمای رنگ و روشنایی لامپ‌ها با توجه به موسیقی شما تغییر می‌کنند.

چرا باید لامپ هوشمند Philips مدل E27 را بخریم؟

لامپ‌های هوشمند Philips به دلیل قابلیت‌های متعددشان، مانند تغییر رنگ، تنظیم روشنایی و کنترل از راه دور، به محبوبیت قابل توجهی دست یافته‌اند. می‌توانید لامپ‌ها را با استفاده از گوشی هوشمند، تبلت یا حتی صدای خود از طریق دستیارهای هوشمند مانند Alexa یا Google Assistant کنترل کنید. همچنین می‌تواند با دستگاه‌های هوشمند منزل سازگار شود.

مشخصات:

  • نام محصول: لامپ هوشمند Philips مدل E27
  • طول: ۲۸ سانتی‌متر
  • دمای رنگ نور سفید: 2700K ~ 6500K
  • زاویه پرتو: ۲۷۰ درجه
  • میانگین طول عمر: ۵۰۰۰۰ ساعت
  • شار نوری: ۴۴۹-۲۵۰ لومن
  • توان خروجی: ۹ وات

جمع‌بندی

لامپ هوشمند Philips مدل E27، انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال لامپی هستند که هم زیبا و هم کاربردی باشد. این لامپ می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در مصرف انرژی، افزایش راحتی، ایجاد فضایی دلنشین و شاد در خانه‌تان کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *